Programa

Categoria ACategoria BCategoria C

 

Programa Categoria A

  1. Structura şi funcţionarea unui calculator :
    1.1. Descrierea generala a componentelor hardware;
    1.1.1. Tastatura;
    1.1.2. Monitorul;
    1.1.3. Unitatea centrală, memoria internă;
    1.1.4. Alte echipamente periferice;
  2. Prezentarea succintă a unor noţiuni de bază: comandă, program, aplicaţie, pictogramă, fereastră;
  3. Folosirea sistemului de operare WINDOWS 10
    3.1. Editoarele de texte NOTEPAD şi WORDPAD;
    3.2. Editorul grafic PAINT;
    3.3. Aplicaţia CALCULATOR;

Alternativ pentru cei care doresc programare (PASCAL, C, C++)

  1. Structura unui program;
  2. Vocabularul limbajului;
  3. Constante, variabile, operatori, expresii;
  4. Tipuri predefinite (intregi, caracter);
  5. Citirea şi afişarea datelor;
  6. Structuri (instructiuni) alternative;

Sus

Programa Categoria B

  1. Algoritmi reprezentati prin pseudocod si scheme logice.
    1.1. Noţiunea de algoritm şi obiectele cu care lucrează;
    1.2. Reprezentarea algoritmilor: structura liniară, structura alternativă şi structura repetitivă;
  2. Noţiuni primare de programare (PASCAL, C, C++).
    2.1. Structura unui program;
    2.2. Vocabularul limbajului;
    2.3. Constante, variabile, operatori, expresii;
    2.4. Tipuri predefinite;
    2.5. Citirea şi afişarea datelor;
    2.6. Structuri de selecţie;
    2.7. Structuri repetitive;
    2.8. Tablouri uni si bidimensionale.
  3. Fisiere:
    3.1. Notiunea de fisier;
    3.2. Fisier text (declarare, operatii);

Sus

Programa Categoria C

  1. Algoritmi reprezentati prin pseudocod si scheme logice.
    1.1. Noţiunea de algoritm şi obiectele cu care lucrează;
    1.2. Reprezentarea algoritmilor: structura liniară, structura alternativă şi structura repetitivă;
  2. Noţiuni primare de programare (PASCAL, C, C++).
    2.1. Structura unui program;
    2.2. Vocabularul limbajului;
    2.3. Constante, variabile, operatori, expresii;
    2.4. Tipuri predefinite;
    2.5. Citirea şi afişarea datelor;
    2.6. Structuri de selecţie;
    2.7. Structuri repetitivă;
  3. Tipuri structurate de date:
    3.1. Tablouri;
    3.2. Siruri de caractere;
    3.3. Tipul multime si tipul inregistrare;
    3.4. Tipuri definite de utilizator
  4. Fisiere:
    4.1. Notiunea de fisier;
    4.2. Fisier text (declarare, operatii);

Obs.

Se va pune accent pe citirea și scrierea datelor dintr-un fisier (evaluare automata)

Sus